עוסק מורשה סטודנט

רקע כללי

ישנם סטודנטים שבזמן הלימודים לתואר מתפרנסים מעבודות מזדמנות בניהם שמירה, אבטחה ומלצרות, ומחכים לקבלת התעודה על מנת להתחיל ולצבור ניסיון מעשי בתחומם, וישנם כאלה שעבורם התעודה היא רק נייר במסגרת, וכבר בדרך אליה הם פותחים את העסק הראשון שלהם ולגרוף רווחים לצד התנסות מעשית אמתית בשוק העסקי. עוסק מורשה סטודנט נדרש לפרוצדורה זהה אל מול רשויות המדינה בניהן מס ערך מוסף, מס הכנסה וביטוח לאומי, וכדאי לו לקבל ייעוץ וליווי מאיש מקצוע בתחום על מנת למצות את זכויותיו הן כסטודנט והן בהיבטים נוספים. חשוב לציין כי עוסק מורשה סטודנט אינו זכאי להקלות והטבות בשל היותו סטודנט בעל עסק, אולם אותן הטבות העומדות לרשותו כסטודנט שכיר, רלוונטיות גם במעמדו כבעל עסק.

פרטים אודות עוסק מורשה סטודנט

כיום בעידן האינטרנט העולם הפך לגלובאלי והאפשרות להקים עסק לא תמיד מחייבת שכירת משרדים, רכישת סחורה בסכומי כסף גדולים או התחייבויות כלכליות אחרות. באמצעות שילוב של יוזמה וכישורים אישיים עסקים קמים על ידי יזם אחד עם רעיון ואמונה ובמעט מאוד אמצעים כלכליים, בעיקר בהשקעה של זמן ומחשבה. האפשרויות הללו הביאו לא מעט סטודנטים לבחור ביזמות אישית והקמת עסקים בלי לקחת על עצמם סיכון של ממש, במטרה להשתכר בכבוד כבר בזמן הלימודים לתואר, בלי לאמץ את הרגליים והגב בעבודות פיזיות מייגעות שמאפיינות את תקופת הלימודים. עוסק מורשה סטודנט שמצליח לממש את כישוריו כבר בשלב זה, צפוי לו שהלימודים והתעודה שיבואו בהמשך רק יתרמו לסל הכלים העשיר אותו הוא צובר מנקודת פתיחה מוקדמת וטובה יותר.

סיכום

רואה החשבון עמית מהלל מעניק ייעוץ וליווי לסטודנטים המעוניינים בפתיחת עסק, החל משלב ההיתכנות, המשך בשלבי פתיחת התיקים אל מול הרשויות הרלוונטיות וכלה בליווי צמוד ומקצועי של העסק ופעילותו הכלכלית בשוטף. באמצעות ייעוץ וליווי מקצועי של רואה חשבון מנוסה יכול בעל העסק לחסוך בכספים רבים, למצות עד תום את זכויותיו ולהגן על עצמו מסנקציות וקנסות של מס הכנסה הנובעים מהתנהלות לא נכונה ולא מקצועית. עמית מהלל הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה המלווה עסקים רבים לאורך שנים ארוכות באחריות ובמקצועיות ללא פשרות.